De online verkoop is gestopt.
Houd de website in de gaten.

Beste Santa Runner

Hebt u een blessure of bent u niet zo’n fan van hardlopen? Doneren kan nog steeds! Vul daarvoor een wenselijk donatiebedrag in bij het vakje “Extra donatie” en betaal deze zoals u normale tickets zou betalen. Steun hiermee de lokale doelen!

Rotary Santa Run en het milieuvraag – Heeft u al een kerstmanpak?

Mocht je nog een kerstmanpak thuis hebben liggen (bv van vorige keer), dan mag je uiteraard die aantrekken voor de Santa Run. Wel vragen we je je om via de website in te schrijven en de deelnemersbijdrage te betalen. Je hoeft dan geen pak op te halen, maar je krijgt dan wel een startnummer. Hiermee steun je (extra) het goede doel en belast je niet onnodig het milieu!

Met het klikken op tickets bestellen ga je akkoord met onze Algemene Voorwaarden, lezen kan hier: Algemene voorwaarden Santa Run 2023 Nederlands. Heb je vragen? Neem dan contact op met ons via breda@rotarysantarun.nl